Minőség
A Bertalan KLÍMA Kft. célja, hogy az általa végzett szolgáltatás - tervezés és kivitelezés - minőségi színvonala maradéktalanul kielégítse a Megrendelők igényeit és a szakmai követelményeket.
Ennek érdekében az
MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány követelményein alapuló minőségbiztosítási rendszer került bevezetésre és működtetésre.
A cég tevékenységének középpontjában a Megrendelő áll. Arra törekszik, hogy Megrendelők igényeinek, elvárásainak maradéktalanul megfeleljen.
Azokkal a beszállítókkal, alvállalkozókkal alakít ki hosszú távú együttműködést, akik egyetértenek és azonosulnak a cég minőségügyi törekvéseivel.
A célok elérése érdekében kiváló teljesítményt vár el a dolgozóitól, alvállalkozóitól, beszállítóitól, ezért fontosnak tartja a folyamatos képzést, önképzést.
A Bertalan KLÍMA Kft. munkavégzése során a minőség biztosítása érdekében a munkafázisok szervezeti egységek szerinti felosztása a következő:
- Döntés:
Cégvezetés - a végzett feladatok irányában való döntések, megállapodások
- Kidolgozás:
Ajánlatok készítése, tervezés, megbízások műszaki felülvizsgálata, kiegészítése, munkák előkészítése, a kivitelezés folyamatos ellenőrzése
- Megvalósítás:
Kivitelezői, rendszerépítői tevékenység
- Működtetés:
Épületgépészeti rendszerek beüzemelése, átadása